Ostatní administrativa


Kompletní servis dále zahrnuje:

  • zřízení daňové informační schránky
  • optimalizace daňové povinnosti
  • návrh toku dokladů uvnitř organizace

Správa daňových informačních schránek

Každému našemu klientovi automaticky založíme daňovou informační schránku
u Finančního úřadu, kterou po celou dobu naší spolupráce spravujeme zdarma.

Schránka umožňuje:

  • efektivní správu daňových povinností
  • možnost online nahlížení
  • možnost kontroly aktuální bilance s Finančním úřadem

Správa datových schránek

  • příjem pošty od státních orgánů (Finanční úřad, Česká správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny)
  • vyřízení pošty související s vedením účetnictví
  • archivace veškeré pošty pro online vedení účetnictví (data jsou po 60 dnech automaticky smazána)

pro klienty s měsíčním paušálem provádíme tuto službu zdarma.

Ostatní služby

  • zastupování při komunikaci s úřady (Finanční úřad, Česká správa sociálního zabezpečení…)
  • zastupování v rámci telefonické komunikace
  • podávání a vyzvedávání korespondence
  • třídění dokladů
  • založení s.r.o./a.s. na klíč

Pronájem účetního programu

  • úspora finančních prostředků
  • přístup k informacím o závazcích, sestavám k pohledávkám, stavu skladu, tržbám atd.
  • úspora za vedení účetnictví vyplývající z elektronického styku s účetní firmou

Archivní - spisové služby

V rámci využití našich služeb umožňujeme:

  • převzetí a roztřídění písemností
  • uložení písemností v archivu – spisů
  • vyřazování písemností podle skartačního plánu
  • rychlé vyhledání uložených dokumentů, odeslání kopie faxem nebo e-mailem.